Fleur Hermans

Video’s:

Over mij

Yes, hallo!

Mijn naam is Fleur Hermans, ik ben 26 jaar oud en woon samen met mijn vriend in Gulpen.
Sinds 2012 studeer ik aan De nieuwste pabo in Sittard, hier ben ik helemaal op mijn plek! Voor de pabo heb ik twee mbo opleidingen gevolgd en afgesloten met een diploma.
2009-2012: Leeuwenborgh Opleidingen, onderwijsassistent en 2004-2008: Arcus College Recreatie en entertainment.

Over mijn reis

Vorig jaar heb ik de kans genomen om mijn studiereis in Kristianstad, Zweden door te brengen en dat was geweldig. Al heel lang wil ik naar Afrika om te kijken hoe de mensen daar leven en werken. Ik wil de verschillen in cultuur ervaren. De kans om stage te lopen in Zuid-Afrika voor de minor internationalisering heb ik daarom met beide handen gegrepen. Komende april, in 2015 ga ik voor drie maanden naar Kaapstad. Daar ga ik stage lopen op een basisschool.

Bezochte landen

Ik heb 11 landen (5%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Nederland, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.